ONKOPREVENT – Preventivní onkologická prohlídka

Základem úspěšné léčby onkologických onemocnění je jejich včasná diagnóza.
Proto vám nabízíme preventivní onkologickou prohlídku ONKOPREVENT, při níž absolvujete základní screening pro vyloučení nejčastějších interních či onkologických problémů. Program je zaměřen na prevenci zhoubných nádorů u osob, které nemají žádné příznaky, ale mají zájem včas zachytit případné nebezpečí.

Jednotlivá vyšetření programu ONKOPREVENT na sebe navazují. Pacient absolvuje:

1. Komplexní laboratorní vyšetření – vyšetření krve a moče, krevní obraz, sedimentace, CRP – marker bakteriálního zánětu, ledvinné funkce vč. kyseliny močové, jaterní funkce vč. hladiny amylas, lipidový metabolismus, hormony štítné žlázy, hladina celkové bílkoviny a albuminu /stav nutrice/, ionty, vybrané tumorové markery vyšetření PSA (u mužů), vyšetření močového sedimentu
  2. Test na okultní /skryté/ krvácení – screening karcinomu tlustého střeva
  3. Ultrazvukové vyšetření břicha a malé pánve – SONO vyšetření jater, žlučníku, žlučových cest, slinivky břišní, ledvin, močového měchýře, dělohy, vaječníků, prostaty, posouzení ev. tekutiny v dutině břišní
  4. EKG
  5. Měření krevního tlaku
  6. Závěrečná zpráva – shrnutí výsledků, rady odborníka, v případě potřeby doporučení k dalším konzultacím či léčbě

CENA: 8 000 Kč

Tento balíček si můžete rozšířit o doplňkové vyšetření RTG plic a srdce s doplatkem 600,- Kč

Objednávky

Objednání na vyšetření je možné přes formulář na pravé straně nebo na telefonu
+420 251 116 600.

Kontaktní formulář

1 Step 1

Informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně způsobu podání námitky, jsou uvedeny v sekci Ochrana osobních údajů.

reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious