REFERENCE
REFERENCE
Pochvaly a doporučení můžete zaznamenat do Knihy připomínek a námětů, které jsou umístěny na recepcích a každém oddělení.
Pokud máte výhrady, týkající se poskytování zdravotních služeb nebo činností souvisejících
se zdravotními službami, můžete Vy, případně Váš zákonný zástupce (osoba zmocněná nebo osoba blízká) podat stížnost, a to těmito formami:
Stížnost zaslaná nebo předložená v písemné formě a řádně podepsaná.
Za podání písemné stížnosti se považuje i stížnost zaslaná e-mailem, faxem, je-li podepsaná.
Adresa pro podání písemné stížnosti:
MEDITERRA s.r.o.
Rehabilitační klinika Malvazinky
Sekretariát ředitele
U Malvazinky 5
150 00 Praha 5
e-mail: width="1/2"]
Přijímá pouze sekretariát ředitelství na tel.: 251 116 604. (v době od 9:00 – 12:00 hod. a od 13:00-17:30 hod.)
Tato stížnost bude zaznamenána krátkým zápisem včetně kontaktních údajů stěžovatele. Podmínkou pro řešení telefonické stížnosti je její písemné potvrzení stěžovatelem (podpis).
Adresa příslušného správního orgánu:
Magistrát hlavního města Prahy
Odbor zdravotní, sociální péče a prevence
Charvátova 145/9
110 00 Praha 1
Vámi předané informace využijeme pro další vylepšení provozu nemocnice.
Děkujeme za Vaši spolupráci
Vedení nemocnice