Recepční

  • HR
  • 17. 5. 2023

Náplň práce:

• objednávání a registrace ambulantních a hospitalizovaných klientů, poskytování informací o klinice a nabízených službách a procedurách, pomoc při orientaci v areálu kliniky apod.

• úzká a aktivní spolupráce se zdravotnickým personálem a zajištění vysokého standardu komunikace a přístup

• vystavování účtů a přijímání plateb, vedení pokladní knihy

• aktivní nabídka komerčních produktů a služeb

• zodpovídání telefonických a e-mailových dotazů

• správa běžné administrativní podpory (skenování, kopírování, archivace), zajištění celkového chodu recepce

Požadujeme:

• SŠ vzdělání s maturitou nebo SOŠ

• praxe na obdobné pozici vítána

• flexibilitu při plánování směn

• pro-aktivní přístup s orientací na klienta

• reprezentativní vystupování

• schopnost operativně řešit i nestandardní situace

• ochotu učit se novým věcem

• aktivní angličtina výhodou

• uživatelská znalost práce s PC

Nabízíme:

• 5 týdnů dovolené

• zaměstnaneckou slevu na veškeré služby kliniky až 90%, sleva i pro členy rodiny ve výši 25% až 60 %

• dotované stravování (výběr z několika jídel)

• zvláštní odměny za prodej komerčních produktů

• příplatek za komunikaci v AJ

• benefitní systém 6 000 Kč /rok (na výběr – penzijní připojištění, karta MultiSport nebo cafaterie)

• lokalitu v širším centru Prahy s výbornou dopravní dostupností (možnost parkování; v docházkové vzdálenosti bus, vlak – Smíchov)

• kurzy anglického jazyka plně hrazené zaměstnavatelem

Nástup možný dle dohody.

Těšíme se na Vaše reakce!

Kontakt: tel. 251 116 653

Personální oddělení, e-mail: