Koordinátor/concierge pro zahraniční klientelu

  • HR
  • 4. 11. 2022

Náplň práce:

– péče o rusky, anglicky a arabsky hovořící pacienty, kteří přijíždí na kliniku za účelem rehabilitace či ortopedických zákroků

– zajišťování předoperačního vyšetření a doprovod pacienta během tohoto vyšetření – tlumočení mezi pacientem a lékařem

– doprovod pacienta na zdravotní procedury a operační sály na klinice

– tlumočení u lékařských vizit během hospitalizace

– řešení individuálních potřeb a problémů pacienta ve spolupráci se zdravotníky kliniky

– úzká a aktivní spolupráce se zdravotnickým personálem na denní bázi

Požadujeme:

– minimálně SŠ vzdělání s maturitou – zdravotnický obor výhodou

– perfektní znalost českého, ruského a anglického jazyka, zejména co se týče medicínských pojmů

– pro-aktivní přístup s orientací na klienta, empatie vůči pacientům

– reprezentativní vystupování, profesionalita a příjemný vzhled

– znalost dalšího světového jazyka nebo latinského jazyka (medicínské pojmy) výhodou

– flexibilita

– arabský jazyk výhodou

Nabízíme:

– práci na pracovní poměr, dohodu o provedení práce/dohodu o pracovní činnosti

– při pracovním poměru krátký a dlouhý týden

– pracovní doba při DPP/DPČ Po – Čtv od 7:30 -15:00 hod.

– atraktivní pracovní příležitost v oblasti medicíny

– možnost využití cizích jazyků

– zázemí renomované rehabilitační kliniky

– příjemné pracovní prostředí

– odpovídající finanční ohodnocení

– lokalitu v širším centru Prahy (metro Anděl)

– dotované stravování přímo v areálu kliniky (výběr z několika jídel)

Nástup možný od dle dohody.

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete Váš životopis.

Těšíme se na Vaše reakce!

Kontakt: tel. 251 116 653

Personální oddělení, e-mail: personalni.rkm@mediterra.cz