Key Account Manager – Medical tourism

  • HR
  • 8. 11. 2022

Mezinárodní prostředí, rozmanitá klientela a smysluplná práce ve zdravotnictví. Vypadá takhle Vaše práce snů?

Na Rehabilitační klinice Malvazinky v Praze nyní rozšiřujeme Medical Tourism tým o novou posilu na pozici Key Account Manager pro anglicky mluvící klientelu. KAM na této pozici nabízí služby našeho špičkového zdravotnického zařízení zahraničním pacientům. Konkrétně se specializujeme na ortopedickou operativu, fyzioterapii a rehabilitaci.

Jste náš člověk, pokud:

  • Mluvíte plynně anglicky a máte praxi z mezinárodního obchodu. Vítáme i znalost dalšího světového jazyka a bližší zkušenost s obchodně zajímavým regionem a kulturou.
  • Zajímá Vás zdravotnictví a chcete získat cenné zkušenosti v oblasti cestování za zdravotní péčí. Pokud už znalosti ze zdravotní turistiky máte, je to velkou výhodou, avšak ne podmínkou. Rádi Vás vše naučíme.
  • Máte obchodního ducha, příjemné vystupování a profesionální komunikační dovednosti.
  • Zvládáte pracovat samostatně a máte smysl pro zodpovědnost, ale zároveň jste týmový hráč.
  • Umíte zachovat chladnou hlavu – řešení nestandardních situací a individuálních požadavků klienta je na denním pořádku.
  • Nedělá Vám problém příležitostně vyrazit na zahraniční služební cestu.
  • Úspěšně jste dokončil/a střední nebo vysokou školu a již máte pracovní zkušenosti zejména na obchodní pozici.
  • Zkušenosti s online marketingem a sociálními sítěmi jsou velkou výhodou. Na klinice budete mít nepřeberné množství inspirace pro zajímavý obsah na sociální sítě.

Co bude hlavní náplní Vaší práce?

  • Využívání veškerých obchodních offline i online kanálů a aktivní vyhledávání příležitostí k získání nových pacientů ze zahraničí – od obchodních jednání přes konference až po vytváření obsahu pro sociální sítě.
  • Komunikace s lékaři a s ostatními zaměstnanci v rámci kliniky, kteří se podílejí na péči o zahraniční pacienty.
  • Ve spolupráci s kolegy na pozici concierge budete dohlížet na hladký průběh pacientova pobytu na klinice. Od jeho první poptávky až po spokojený odjezd domů.
  • Vedení související agendy a administrativní podpora Medical Tourism týmu.
  • Příležitostná účast na mezinárodních konferencích a veletrzích + vyhledávání vhodných akcí pro prezentaci.
  • Spolupráce s kolegy v rámci Medical Tourism týmu na podpůrných marketingových aktivitách.
  • Budete obchodním ambasadorem kliniky na zahraničních trzích.

Co Vám nabídneme?

  • Příjemné a moderní pracovní prostředí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Možnost zvýhodněné relaxace v rámci kliniky – slevy až do výše 90 % (sauna, masáže, bazén) i pro členy rodiny ve výši 25 % – 60 %.
  • Dotované stravování (výběr z několika jídel).
  • Na výběr jeden z benefitů (Multisport, penzijní připojištění nebo cafeterie).
  • Kurzy anglického jazyka.
  • Lokalitu v širším centru Prahy s výbornou dopravní dostupností a možností parkování.
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti.
  • Formu spolupráce preferujeme na HPP

Nástup možný od 1. prosince, případně dle dohody.

Kontakt: personalni.rkm@mediterra.cz, 251 116 653