NÁVŠTEVY NA ODD. NIP/DIOP OD 15.6.2020

• Malvazinky
  • 11. 6. 2020

Vážení návštěvníci Rehabilitační kliniky Malvazinky, od 15.6.2020 jsou v omezeném režimu opět UMOŽNĚNY NÁVŠTĚVY na oddělení NIP a DIOP.

NA NÁVŠTĚVU MŮŽE 1 OSOBA Z RODINY PACIENTA NA 30 MINUT. NÁVŠTĚVY PROBÍHAJÍ VŽDY V ÚTERÝ A VE ČTVRTEK OD 14:00 DO 18:00.

Před návštěvou se objednejte na telefonním čísle příslušného oddělení, ověřte a dobře zapamatujte, kde pacient leží; tento údaj musíte vyplnit v čestném prohlášení.

• NIP                    +420 251 116 767
  • NIP 2/DIOP     +420 251 116 625

JAK POSTUPOVAT

• Domluvte si přesný den a čas návštěvy.
  • Vytiskněte si z našich webových stránek Čestné prohlášení (které bude součástí zdrav. dokumentace navštěvovaného pacienta / sekce Pacienti > Ke stažení), vyplňte jej a odevzdejte na vrátnici kliniky. Formulář bude rovněž k dispozici na naší vrátnici.
  • Na vrátnici Vám bude změřena teplota a provedete hygienickou dezinfekci rukou, po celou dobu návštěvy používejte roušku.
  • Pokračujte k automatu na ochranné pomůcky, kde zakoupíte jednorázový návštěvnický plášť, který sníží riziko přenosu infekce. Můžete zakoupit i jednorázovou ústenku, nemáte-li vlastní. Pomůcky lze zakoupit i na recepci A a C – vodoléčba.
  • Po zazvonění Vás personál vpustí na oddělení, oblečete si plášť a provedete hygienickou dezinfekci rukou (2-3 stlačení dávkovače – ruce musí být vlhké 30 vteřin).
  • Během návštěvy musí mít návštěvník plášť a ústenku.
  • Dodržujete odstup od ostatních pacientů a návštěvníků 2 metry.
  • Respektujete pokyny personálu.

* Čestné prohlášení najdete v sekci Pacienti > Ke stažení a nebo na odkazu “Čestné prohlášení” výše