Klinický logoped

• Odborná logopedická péče je zaměřena na diagnostiku a terapii poruch komunikace u dospělých osob po cévní mozkové příhodě, nádorových onemocněních mozku, při degenerativních a demyelinizačních onemocněních (Parkinsonova choroba, roztroušená skleróza), po úrazech a poranění mozku.
  • Logopedická péče, je hrazena pojišťovnou a ambulance poskytuje služby i lůžkovým oddělením kliniky.
Mgr. Andrea Krenželoková
ordinující logoped
Mgr. Tereza Pakostová
ordinující logoped

Klinický psycholog

• Psychologové poskytují péči hospitalizovaným i ambulantním pacientům:
    – psychologická vyšetření dle indikace lékaře
    – psychologickou podporu v dlouhodobě náročných životních situacích (např. po úrazu či proběhlém závažném onemocnění) v rámci individuálních psychoterapeutických či poradenských sezení
    – psychologickou podporu v krizových či vyhrocených situací formou individuální krátkodobé krizové intervence
    – rehabilitaci kognitivních funkcí poškozených následkem úrazu či neurologického onemocnění formou individuálních sezení nebo v rámci skupinového kognitivního tréninku
    – nácvik relaxačních technik individuálně nebo v rámci skupinové relaxace
    – skupinovou psychoterapii v rámci podpůrné skupiny pro pacienty po amputaci

Pravidelně probíhající aktivity zaštiťované naším pracovištěm:

• skupinový kognitivní trénink – pondělí, středa 10:00 -11:00
  • skupinová relaxace – úterý 10:00 -11:00
  • podpůrná skupina pro pacienty po amputaci – pátek 9:30 – 11:00

Příbuzným našich ambulantních i hospitalizovaných pacientů nabízíme jednorázové konzultace, podpůrné provázení při péči o rodinného příslušníka, příp. cílenou psychoterapii.

Mgr. Luba Brožek
Mgr. Hana Orlíková
Mgr. Kateřina Kejřová

Objednávky

Objednání na vyšetření je možné na telefonu +420 251 116 600. Chcete se na něco zeptat? Použijte, prosím, formulář na pravé straně.

Kontaktní formulář

[]
Jméno
Příjmení
Telefonváš telefon
Text zprávymísto pro váš text
0 /

Informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně způsobu podání námitky, jsou uvedeny v sekci Ochrana osobních údajů.